۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۳۵۷۰۲
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

ضرورت تقویت مشاغل خرد و خانگی|راه اندازی مراکز نیکوکاری در مناطق محروم

ضرورت تقویت مشاغل خرد و خانگی|راه اندازی مراکز نیکوکاری در مناطق محروم
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت تقویت مشاغل خرد و خانگی و راه اندازی مراکز نیکوکاری در مناطق محروم تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در بازدید از منطقه محروم مندلی اهواز که با حضور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت، با اشاره به بازدید‌های مکرر از این منطقه عنوان داشت: در بازدید‌های گذشته برخی اماکن کوی را مشخص کردیم تا مسؤولان مربوطه خدماتی ارائه کنند در سایر مناطق محروم چنین رویه‌ای را در پیش گرفتیم، اما از این به بعد در منطقه محروم کوی مندلی شاهد حرکت‌های جهادی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آب، فاضلاب، آسفالت و بیکاری مشکل عمده مناطق محروم است، اظهار داشت: متأسفانه جوانان کار را در استخدام شدن برای ادارات دولتی و شرکت‌های تابعه می‌دانند حال آنکه کشور‌های پیشرفته در زمینه اقتصاد بسیار کم به دستگاه‌های دولتی توجه دارند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در ایران اسلامی باید مشاغل خرد و خانگی تقویت شوند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد یکی از نهاد‌هایی است که به اشتغال جوانان توجه ویژه‌ای دارد، کمیته امداد در مناطق حاشیه‌ای اهواز فعال است و امیدواریم در بحث اشتغال گام‌های اساسی تری برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه نیرو‌های جهادی، بسیجیان، طلاب و دانشجویان به زودی برای خدمت رسانی در کوی مندلی حضور خواهند یافت، افزود: توجه ویژه به مناطق فقیر و غیربرخوردار از تأکیدات رهبرانقلاب در بیانیه گام دوم است، تا از این طریق فاصله طبقاتی ظالمانه کاهش پیدا بکند و به صفر برسد.

وی با بیان اینکه مشکلات هر منطقه پالایش شده است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی به همراه مسؤولان مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مناطق محروم ورود خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه وضعیت چندین خیابان کوی مندلی بسیار تأسف آور است، خاطرنشان کرد: اشتغال از خواسته‌های مناطق محروم و تعاریف گوناگونی دارد و کمیته امداد در این باره ورود خوبی دارد و بنا شده تا مراکز نیکوکاری در مناطق محروم راه اندازی شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات